1. Informace od zákazníka
pro zadání výroby nábytku na zakázku: (SKŘÍNĚ, KUCHYNĚ, NÁBYTEK)
Pro usnadnění a urychlení návrhu a cenové kalkulace je dobré, pokud může zákazník poskytnout prodejci některé základní informace, které mu pomohou vytvořit si představu o potřebách zákazníka a očekáváních jež do nového,nábytku vkládá.
Ideální jsou následující informace:
- základní rozměry prostoru (stačí přibližné), do kterého by měl být nábytek umístěn, tj. šířka, výška, hloubka prostoru (případně jednoduchý nákres)
- alespoň základní představa, k jakému účelu by měl nábytek sloužit, popřípadě, pro kolik osob je koncipován a v jaké alespoň přibližné podobě je žádán
- informace o možných omezujících faktorech jež se musí promítnout do projektu, např. umístění radiátorů, různé rozvody, nebo atypická řešení stěn, či stropů
2. Výběr materiálů
Výběru vhodných materiálů by měla být věnována maximální pozornost. Prvotní představu o možnostech barevného a materiálového provedení nábytku si může zákazník utvořit v prodejní expozici či z propagačních materiálů společnosti. Důležité je, že konečnou podobu zakázky si zákazník vytvoří až při konečné konzultaci ve vzorkovně.
3. Předběžná kalkulace zakázky
Po dokončení grafického návrhu dle požadavků zákazníka, je zpracována předběžná kalkulace zakázky.
4. Konzultace a úprava návrhu
Po konzultaci se zákazníkem jsme připraveni reagovat na požadované změny a je realizovat v návrhu a v kalkulaci.
5. Objednávka nábytku
Pokud je vše tak, jak si zákazník přál a vše odpovídá jeho představám, nic nebrání uzavření smlouvy a předání výrobní a výkresové dokumentace. Zákazník poté složí 60% zálohu a do tří dnů jej kontaktuje náš pracovník, se kterým si dohodne termín zaměření, při kterém se upřesní finální předvýrobní zaměření prostorů.
Nejpozději do tří-čtyř týdnů od sepsání konečné verze objednávky je nábytek montován u zákazníka. Teprve poté, co zákazník nábytek převezme a obdrží příslušnou dokumentaci (záruční list a faktura), uhradí určenému pracovníkovi zbylých 40% hodnoty zakázky.